HTML

illemhely

Élhető kultúra fiataloknak, életszagú mankó kétségbeesetteknek.

Friss topikok

Isten után

2011.11.30. 13:33 illemhely

 Isten után megyek a mosdóba.

 Nem ahhoz az istenhez és nem

 ahhoz a mosdóhoz, ami megtisztít

 ami megmosdat. Meglehet nem

 is érek oda; miközben egy sör;

 így lesz a kereszténynek viselt

 keresztje, mondhatnám úgyis

 meghalok majd holnap. Mint

 Szókratész, halálom előtt sosem

 hallott muzsika szól. Én is

 hangszerhez nyúlok; egy üveg

 vodka. Aztán semmi. Csak víz,

 csak Isten. Csönd. Így ülök bele

 egy forró vízzel teli kádba, amiről

 azt hiszem az otthonom. Isten

 majd istenien megnyugtat, és

 elmagyarázza én egy letűnt táj

 utolsó példánya vagyok, egy

 leviatán, aki már nem fér bele a

 halastóba. És akkor én tudom, hogy

 rég erre vártam, ő ezt látja rajtam,

 és gyengéd mosolyát egészen addig

 kísérem végig a vízfelszín alól, míg

 ernyedt szemhéjam mögül

 el nem tűnik a világosság.

Szólj hozzá!

Címkék: vers isten szépirodalom dubroczy istenután

A bejegyzés trackback címe:

https://illemhely.blog.hu/api/trackback/id/tr623425892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása