HTML

illemhely

Élhető kultúra fiataloknak, életszagú mankó kétségbeesetteknek.

Friss topikok

Arról, amiről nem beszélünk

2011.10.26. 17:11 illemhely

hogy anyámék mit gondolnak róla

azt én pont leszarom.

 

én úgy gyászolok, hogy este

elmegyek berúgni a legtávolabbi

helyre, ahova meghívnak, és egy

csajjal - aki nem is épp  az esetem-

kényeztetem magam éjfélig,

majd mikor jön az utolsó vonat,

hogy vigyem haza magamhoz,

akkor nem hogy nem fekszem le

vele, de még kerülöm is a ráutaló

magatartást, aztán másnap

elképzelem, akkor az egyetemen

nem azért álltam -mondhatni

szédültem ki- a büfénél a sorból,

mert anyám felhívott, hogy a ceglédi

kórházba már ne menjek-

" már nincs velünk tata"

 

és emlékszem milyen volt,

amikor a vonaton módszeresen előtört

a verselhetnékem. nincs bűntudat,

csak első szó. lehetőséget láttam benne,

kihívást, "mert most tényleg nem

akárkinek halt meg a nagyapja".

próbáltam rögzíteni másnapos fejjel,

és azon bosszankodtam, istenem,

mekkora közhelyek a szavak,

semmi egyéniség nincs mögötte,

pedig ez most mind velem történik.

 

otthon anyám épp aznap "ünnepelte" a

születésnapját, így a halottról, anyám apjáról,

csak a temetésen esett szó,

majd anyám a ravatalozónál

a bűntudattól, mi nem tudom mitől,

folyamatosan sírtunk

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: vers szépirodalom dubróczy arrólamirőlnembeszélünk

A bejegyzés trackback címe:

https://illemhely.blog.hu/api/trackback/id/tr683331769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása